خدمات زاگما - پرداخت در محل - فروشگاه ساز - تامین کالا - انبارداری - تأمین کالا - ارسال کالا - افزایش فروش - ربات فروشنده تلگرامی - معرفی مشتری نما

قوانین اجرایی

هنگامی که شما برای استفاده از خدمات زاگما، ثبت نام می‌نمایید و اطلاعات تماس شما شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، آدرس محل، شماره تلفن و اطلاعات بانکی شامل شماره کارت یا شماره حسابتان را در اختیار زاگما قرار می‌دهید. تا زمانی که شما کاربر سایت ما باقی بمانید، اطلاعات با توجه به وضعیت حساب کاربری، نوع خدمات و کار سیستم، مدیریت می‌شوند.

گزارش تخلف تماس با زاگما

قوانین اجرایی

کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات زاگما است که سعی در احترام میان حقوق سایر کاربران زاگما و سایت زاگما و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و انجام کلاه‌برداری در بستر فراهم‌شده از سوی زاگما، تنظیم و تدوین‌شده است.

سایت زاگما در ایران مدیریت‌شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. زاگما اطلاعات شخصی شما را مورد مبادله یا اجاره یا فروش، به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ثالث به‌ جز مراجع قضایی قرار نخواهد داد. ما از اطلاعات تماسی که در اختیار ما نهاده‌اید در جهت برقراری خدمات به شما استفاده می‌نماییم. در همین راستا ممکن است اطلاعات تماس شما جهت استفاده از خدمات حمل و نقل و ارسال مرسوله در اختیار شرکت‌های حمل‌ و نقل طرف قرارداد با زاگما قرار گیرد. همچنین از اطلاعات بانکی شما نیز تنها در فرایند پرداخت استفاده خواهیم نمود. زاگما فقط اطلاعات تماستان را به اشخاص طرف قرارداد با شما جهت انجام معاملات ارائه خواهد نمود. اطلاعات شخصی و حساب کاربری مشتری را فاش نخواهیم کرد، مگر اینکه متقاعد شویم افشای این اطلاعات در جهت شناسایی یا تماس یا اقامه دعوی علیه کسی باشد که باعث صدمه و خسارت به حقوق و اموال سایت زاگما یا اعضای سایت زاگما یا دیگران شده باشد. ما ممکن است اطلاعاتی را مطابق با قانون، یا در جایی که سایت زاگما متقاعد شود که، قانون نیازمند این اطلاعات است، در اختیار مقامات قضایی قرار دهد. زاگما همچنین محتویات هیچ نامه الکترونیکی، یا مراسلات و مکاتباتی که برای اعضاء خود ذخیره کرده ولیکن برای هیچ شخص ثالثی افشا نخواهد کرد، مگر در مواردی که ۱- موضوع سلامت و ایمنی عمومی مطرح باشد، ۲- در ارتباط با انتقال اموال تجاری دیگری به مشتری باشد و یا ۳- موردنیاز برای انجام سفارش، خدمات پس از فروش، بررسی‌های حقوقی باشد که سایت زاگما به صلاحدید خود منفردا آن را، لازم بداند. 4- لازم باشد که برای پیگیری امور جنایی در اختیار مقامات قضایی قرار گیرد.

علاوه بر خريد و فروش موارد خلاف قوانين جمهوری اسلامی ايران در زاگما، خريد و فروش پول، وجوه مالی و اوراق بهادار (مبادله پول با پول) نيز در زاگما ممنوع ميباشد.

رمز عبور شما کلید اکانت شماست. از ارقام، حروف و کاراکترهای خاص و منحصر به فرد استفاده کنید، و به ‌هیچ‌وجه پسوردتان را در اختیار دیگران قرار ندهید. اگر پسورد یا اطلاعات شخصیتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، به یاد داشته باشید که شخص شما در قبال تمام فعالیت‏هایی که به اسم شما در اکانتتان انجام می‏شود، مسئولیت قانونی و اخلاقی دارید. اگر اختیار پسوردتان را از دست بدهید، ممکن است متعاقباً قابلیت کنترل اطلاعات شخصیتان را نیز از دست‌ داده و در این صورت تصمیم‏گیری و اجرای اقدامات قانونی مربوطه به نیابت از شما انجام خواهد گرفت. بنابراین، اگر پسورد شما به هر دلیلی به خطر افتاده، باید فوراً زاگما را مطلع کرده و پسوردتان را تغییر دهید.

شما می‏توانید با ورود به‌حساب کاربری‌تان، بیشتر اطلاعات شخصیتان را ببینید، مرور کنید و تغییر دهید. اگر اطلاعات شخصی شما دچار تغییر شده یا نادرست است، باید فوراً آن را به روز کنید. در صورت نادرست بودن اطلاعات واردشده، ما اکانت شما را بسته و اطلاعات شخصیتان را از دید عموم پنهان می‏کنیم. این عمل بر اساس فعالیت اکانت شما و مطابق با قوانین و مقررات داخلی ما انجام می‏شود. ما اطلاعات شخصی حساب‌های کاربری بسته‌شده را برای تبعیت از قانون، جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و تقلب، حذف، همکاری و تعامل با هر نوع تحقیق و بررسی و انجام سایر فعالیت‌های مجاز قانونی، نگهداری می‏کنیم و در موارد قانونی افشاء خواهیم کرد.

استفاده از سرويس زاگما در سايت هايی که دارای مضامين غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور سايتهايی که به نژاد ، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کرده باشند مجاز نميباشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.

استفاده از سرويس زاگما به منظور خريد و فروش غير قانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر (copyright) مجاز نميباشد و در صورت مشاهده و يا گزارش، شناسه کاربری خاطی، متوقف خواهد شد.

استفاده از سرويس زاگما، در سايت های حراج و مزايده ممنوع ميباشد.

استفاده از سرويس زاگما، در سايت های تبليغات کليکی سرمايه گذاری که با عنوان باکس در اينترنت شناخته شده هستند ممنوع ميباشد.

استفاده از سرويس زاگما، در سايت های فروشگاهی که اقدام به فروش فيلم و سريال ميکنند و در سامانه ساماندهی نيز ثبت نشده اند غير مجاز است و در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.

استفاده از سرويس زاگما، برای موارد خريد و فروش کالاهای غیر مجاز بر اساس قوانین تجارت الکترونیک، مجاز نميباشد و فروشنده متعهد است کلیه قوانین جاری کشوری از جمله قوانین تجارت ، تجارت الکترونیکی ، قانون جرایم رایانه ای و مصادیق محرمانه جرایم رایانه ای ، خرید و فروش اینترنتی ، دادوستد و تبلیغات و بازاریابی (غیر شبکه ای و غیر هرمی) در فضای سایبر و اینترنت ، قوانین حمایت از مالکیتهای معنوی ، حقوق مولفین ، مصنفین و صاحبان اثر و نیز مقررات و قوانین کپی رایت و مقررات پستی را(بویژه در خصوص عدم ارسال اشیاء و کالاهای ممنوعه پستی )رعایت نموده و بر عملکرد فروشگاههای تحت پوشش خود در زمینه در زمینه رعایت قوانین مورد اشاره نظارت داشته باشد و در صورت عدم رعایت موضوع از سوی طرف قرارداد ، پست هر گونه مسئولیت پاسخگویی به مراجع ذیصلاح و جبران هرگونه خسارت خسارات احتمالی را از خود ساقط نموده و از این حیث زاگما هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .همچنین فروشنده متعهد است در خصوص عدم تبلیغات کالاها و محصولات در شبکه های تلویزیونی غیر مجاز برون مرزی (شبکه های غیر مجاز ماهواره ای) به فروشگاه های زیر مجموعه تذکرات لازم را اعلام نماید، همچنین اتخاذ تدابیر لازم و نظارت موثر بمنظور رعایت قوانین و مقررات جاری کشور جهت جلوگیری از عرضه و ارسال محصولات فرهنگی و بهداشتی غیر متعارف و غیر مجاز ، ممنوعات پستی ، محصولات غیر اخلاقی و همچنین محصولاتی که مورد تایید نهادها و مراجع ذیربط و یا به هر دلیل دیگر ،بدیهی است هر گونه پاسخگویی ناشی از عدم رعایت این مهم به مراجع قضایی ، اداری ، انتظامی و سایر نهادهای ذیربط بر عهده فروشنده بوده و فروشنده موظف است ظرف مدت 24 ساعت اطلاعات مورد نیاز را به مراجع ذیربط ارایه نماید و از این حیث زاگما هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

جبران هرگونه خسارت و پاسخ گویی به مراجع ذیصلاح ناشي از تقلبي بودن، قاچاق بودن، عیب یا عدم مطابقت کیفیت و کمیت کالاهای فروخته شده بر عهده طرف دوم می باشد.

انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران زاگما مجاز نیست و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره سایر کاربران برای اهداف تجاری از طریق زاگما ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

پس از عضویت اولیه، زاگما اطلاعات واردشده را بررسی و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله سطح تأیید کاربر را افزایش خواهد داد برای انجام عملیات تأیید، زاگما با تلفن واردشده تماس می‌گیرد و کپی شناسنامه و کارت ملی کاربر را نیز درخواست می‌کند.

استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در زاگما ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربری مربوط به شخص خاطی، توقیف خواهد شد.

بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، زاگما متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به‌استثنای مواردی که به‌ موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.

زاگما هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های زاگما از طریق تیکت ها و درون وب‌سایت زاگما و یا تماس تلفنی انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت زاگما استفاده خواهد شد.

به سبب جلوگیری از کلاه بردای، هر کاربر در زاگما امکان واردکردن شماره‌حساب‌های خود و شماره کارت‌های خود را دارد. کاربران می‌بایست تنها شماره‌حساب‌هایی که به نام آن‌ها است را وارد کنند و زاگما هیچ مسئولیتی در مورد حساب‌ها و کارت‌های متصل بانام افراد دیگر در حساب شخص دیگر نخواهد داشت. برای تأیید حساب واردشده، زاگما کپی کارت را از کاربر دریافت و در پایگاه داده‌های خود آرشیو می‌کند.

هیچ تراکنشی نه به‌صورت ورودی و نه به‌صورت خروجی (به‌جز دروازه‌های آنلاین) از حساب‌ها و کارت‌های دارای نام متفاوت با نام کاربر عضو موردپذیرش نیست و زاگما وجه ورودی را (در صورت انتقال از کارت یا حساب با نام شخصی به‌جز شخص واردکننده وجه) به‌حساب مبدأ برگشت خواهد زد. به‌طور مثال اگر کاربری با نام X در زاگما عضو شده و با کارت فرد دیگری به نام Y وجه را به در زاگما وارد کند، زاگما وجه را با کسر کارمزد بانکی احتمالی به‌حساب Y برگشت خواهد زد. در مورد وجه خروجی نیز از کاربر خواسته می‌شود تا حساب‌ها و کارت‌های به نام خود را وارد کرده و از واردکردن اطلاعات حساب‌های متفرقه، خودداری کند.

انتقال وجه به‌صورت داخلی در وب‌سایت شامل هیچ هزینه اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست. همچنین ورود وجه از طریق هر درگاهی در زاگما، شامل هیچ هزینه اضافی نبوده و وجه انتقالی عیناً به‌حساب مقصد، منتقل خواهد شد.

به سبب تعامل با بانک‌ها، سایر تراکنش‌های ورودی و خروجی زاگما بر اساس قوانین داخلی بانک‌های جمهوری اسلامی و شبکه شتاب انجام می‌شود. یکی از قوانین مهم در این شبکه امکان بازگردانی وجه انتقالی از این شبکه تا پایان آن روز است که تراکنش‌های زاگما نیز شامل این قانون می‌باشند. به سبب اطمینان بیشتر و بر اساس قانون ذکرشده فوق، زاگما این اجازه را خواهد داشت که حداکثر تا 24 ساعت از انجام تراکنش (چه تراکنش‌های ورودی، خروجی و داخلی) وجه را به‌حساب مبدأ برگشت بزند. البته در این شرایط لازم است زاگما اطلاعات برگشتی را به صاحب حساب مقصد ارائه کند. سایت‌هایی که از سرویس زاگما استفاده می‌کنند، دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. زاگما از کاربران خود می‌خواهد قبل از هرگونه خرید از این وب‌سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. چراکه در صورت سوءاستفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده زاگما نیست.

اگرچه سیاست امنیت اطلاعات زاگما بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما زاگما هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری‌های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به زاگما گزارش شود (به‌طور مثال انتقال وجه به فروشنده و عدم تحویل کالا از سوی فروشنده) زاگما محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

چنانچه در مورد وجه منتقل‌شده اختلاف به وجود آید (مثلاً کاربری وجهی را به‌حساب فروشنده واریز کرده اما پس از گذشت زمان موردتوافق) هنوز کالا یا سرویسی تحویل نگرفته باشد و زاگما محیط گفتگویی میان طرفین باز کند وجه در حالت دارای اختلاف مالی قرار می‌گیرد و امکان انجام هیچ عملیاتی روی رقم موردنظر از سوی طرفین وجود نخواهد داشت. همچنین سایر تراکنش‌هایی که از وجه موردنظر، در سرویس زاگما انجام‌شده باشد به حالت معلق (دارای اختلاف) تبدیل خواهد شد.

پس از ایجاد محیط گفتگوی دوطرفه میان کاربران دارای اختلاف، زاگما بر این گفتگو نظارت کرده و در پایان به صلاحدید خود تراکنش را تأیید یا رد می‌کند.

زاگما به‌شدت با اسپم مخالفت می‌کند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود می‌کند. مواردی که از این نظر برای زاگما تخلف شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ارسال لینک‌های پرداخت زاگما به‌صورت اسپم.

هرگونه سوءاستفاده از سرویس زاگما و یا استفاده ماشینی از سرویس زاگما، بدون هماهنگی با این وب‌سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی، برخورد خواهد شد.

هرگونه فعاليت تبليغاتی بر عليه زاگما ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقيف خواهد شد.

کاربران زاگما می‌بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت یا تماس تلفنی به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری خاطی، توقیف خواهد شد.

هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا شرکت ثبت‌شده در زاگما است.

کاربر زاگما که به‌عنوان فروشنده فعالیت می‌کند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید. بدیهی است که هرگونه مسئولیت، در زمینه کیفیت یا کمیت کالای ارائه‌شده و نیز ارسال آن بر عهده فروشنده است و در صورت اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت کالا، فروشنده موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مشتری است.

فروشنده موظف است اطلاعات کامل خریدار را از مشتری دریافت کند. گاهی اوقات ممکن است، زاگما به ‌منظور تطبیق اطلاعات فروش، با فروشنده و خریدار به‌صورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات سفارش و خرید انجام‌شده را دریافت کند. این کار به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری در زاگما انجام می‌شود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به زاگما می‌باشند.

فروشنده موظف است شماره رسید دیجیتالی تأیید شده از سوی زاگما را به نحوی واضح و آشکار روی سایت خود و یا بسته ارسالی به خریدار نمایش دهد.

هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی فروشنده به خریدار و یا از سوی خریدار به فروشنده وارد شود می‌بایست مابین آن‌ها برطرف شود و زاگما امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به زاگما وارد شود، زیان دهنده موظف به جبران خسارت است.

زاگما ميتواند در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده توسط زاگما، زاگما ملزم به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعاليت در زاگما نمايد.

ممکن است که سیاست حفظ حریم شخصی را در هر زمانی اصلاح‌کرده و بهبود ببخشیم. کلیه موارد اصلاح‌شده به طور خودکار و به محض ارسال بر روی سایت، اجرا خواهد شد و شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏کنید.

کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در زاگما را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. زاگما کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.

زاگما اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌ صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.

زاگما از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارید نسبت به عضویت در سایت اقدام کنید و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستید درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکت ها اعلام کنید.

ایده‌های خود را با زاگما جامه عمل بپوشانید

فروشگاه خود را با کمترین هزینه بسازید، کالاهای مورد نظرتان را توسط زاگما تأمین کنید و از خدمات منحصر به فرد زاگما در همه مراحل فروشتان برای افزایش حاشیه سودتان استفاده کنید


زاگما پلی به سوی آینده ایی روشن

خیابان شریعتی - خیابان مطهری شرقی - خیابان پلیس - نرسیده به اجاره‌دار پلاک 243
021-88145168


logo-enamad logo-samandehi
زاگما - عضو انجمن صنفی کسب و کار - موفقیت در کسب و کار اینترنتی - کمک به موفقیت زاگما - عضو اکادمی بازاریابی جهانی - بازاریاب موفق سئوی موفق با درجه بالا - زاگما - سئو کننده سایت
زاگما - ربات تلگرامی زاگما به منظور پاسخگویی بهتر و پیگیری مرسولات