در صورتی که با وردپرس و افزونه فروشگاه ساز آن، ووکامرس فروشگاه اینترنتی دارید و از افزونه زاگما برای استعلام قیمت استفاده می کنید، میتوانید توسط راهنمای زیر سفارشات را یه صورت گروهی یا تکی به منظور ارسال و حمل و نقل آسانتر به زاگما ارسال نمایید و یا تغییر وضعیت دهید:

مطلب مرتبط
انبارداری مرسولات ووکامرس در انبار زاگما ( پلاگین وردپرس ، دکان ) 
افزونه حمل و نقل زاگما برای فروشگاه ساز ووکامرس ( وردپرس ، دکان)
حل مشکلات رایج و تنظیمات بیشتر در پلاگین اتصال حمل و نقل ووکامرس

برای مثال سفارش 39 در فروشگاهی ثبت شده است، برای مشاهده این سفارش از پیشخوان وردپرس، ووکامرس»سفارشات را انتخاب نمایید، سفارشات در ابتدا در وضعیت در حال انجام هستند :

در این صفحه سفارشات ثبت شده برای شما لیست شده اند، می توانید با انتخاب گروهی سفارشات، همه آنها را به صورت گروهی انتخاب نمایید و یا روی آن تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید :

  1. انتخاب گروهی یا تکی سفارشات با انتخاب مربع کنار سفارش مورد نظر
  2. پس از انتخاب سفارشات مورد نظر، ثبت به صورت مستقیم در زاگما و یا انتخاب آماده به ارسال(ثبت در زاگما و آماده به ارسال)
  3. انتخاب وضعیت جدید مرسوله به صورت دستی(سفارشات به صورت خودکار وضعیت مورد نظر را از زاگما دریافت شده و در سیستم ووکامرس اعمال می شود)

با انتخاب نام خریدار(آبی رنگ) مشخصات بیشتری از سفارش و خریدار نمایش داده می شود:

در زیر جزئیات سفارش روش پرداخت ذکر شده است، برای مثال در عکس زیر این روش پرداخت هنگام دریافت سفارش می باشد، در این روش که به اصلاح پرداخت در محل (COD)  نام دارد، خریدار پس از دریافت مرسوله هزینه را به پستچی مربوطه پرداخت کرده و واریز مبلغ برای زاگما، این مبلغ به فروشنده پرداخت میگردد، با کمک این روش تعداد فروش و مرسولات ارسالی بالا می رود و میتوانید با کمک سیستم پیش پی(PishPay) که یک سیستم دریافت بیعانه برای ارسال مرسولات میباشد، تعداد برگشتی و هزینه مربوطه را به حداقل برسانید.

  1. با انتخاب این گزینه سفارش مورد نظر به زاگما ارسال می شود ( در صورت وجود هر گونه خطا، خطا در صفحه مورد نظر به نمایش در می آید)
  2. با انتخاب این گرینه می توانید وزن کل سفارش (وزن مرسوله + وزن بسته بندی) را تغییر دهید(در هر لحظه وزن سفارش را در پنل زاگما می توانید تغییر دهید)
  3. با انتخاب این گزینه استان و شهر مقصد قابل تغییر می باشد(در پنل زاگما شهر و استان سفارشات تا قبل از آماده ارسال قابل تغییر می باشد)*
*در صورتی که برای ثبت سفارش با خطای : خطا در پردازش (شهر و استان انتخاب شده باهم مرتبط نمی باشند) رو به رو شدید می توانید استان و شهر مورد نظرتان را ویرایش نمایید)

پس از ثبت سفارش در زاگما وضعیت سفارش به نیازمند تائید فروشگاه تغییر می یابد، با انتخاب گزینه آماده به ارسال سفارش مذکور آماده به ارسال شده و پستچی مربوطه برای دریافت سفارش به آدرس مورد شما مراجعه می کند.

همچنین با انتخاب گروهی سفارشات مورد نظر می توانید همه انها را به صورت گروهی تغییر وضعیت به آماده به ارسال و یا .. نمایید.