همکار محترم در صورتی که فروشگاه شما در حالت بررسی می باشد ، لطفاً فرم معرفی به شرکت حمل و نقل را از اینجا دریافت کرده و طبق دستور العمل زیر پر نمایید و سپس فرم مربوطه را در قسمت آپلود مدارک در پنل کاربری زاگما در منوی بالایی سایت تنظیمات»ارسال مدرک آپلود نمایید. (و یا از طریق تلگرام/واتس آپ/ایمیل به همکار مرتبطتان در زاگما با ذکر نام کاربریتان ارسال نمایید) ، 2 تا 3 روز کاری پس از معرفی فروشگاه شما به شرکت های حمل و نقل، فروشگاه شما فعال می شود.
دانلود این فرم به صورت اکسل(Excel)
شرکت عامل : نوین عرضه گستر هوشمند دهر
نام فروشگاه : نام فروشگاه مورد نظرتان
نام مسئول : شخصی که پنل و کارت ملی آپلود شده به اسم ایشان می باشد.
تلفن تماس : شماره ثابت محلی که میخواهید از آن محل مرسولات جمع آوری شوند(در صورت داشتن تلفن ثابت).
شماره موبایل : شماره موبایل ثبت شده در سیستم به منظور هماهنگی با کاربر مورد نظر(راه ارتباطی).
کد ملی : کد ملی صاحب پنل فروشگاه
سریال پشت کارت ملی : مطابق تصویر بالا برای کارت ملی های جدید و قدیم
آدرس فروشگاه: آدرس محلی که میخواهید از آن محل مرسولات جمع آوری شوند.(منززل/اپارتمان/فروشگاه و ..)
نشانی سایت : نشانی وبسایتتان در صورتی که اینماد دارید و در صورتی که اینماد ندارین با هماهنگی قبلی با همکاران ما در زاگما آدرس zagbazar.ir یا pasaj.in را وارد کنید.
عامل پستی : در صورتی که نمیدانید خالی بگذارید.
لطفا توجه داشته باشید که :
- احراز مکانی رو خالی بزارید
- برای کار با سیستم پرینتنر به منظور پرینت فاکتورها و ترازوی دیجیتال به منظور وزن کردن مرسولات مورد نیاز است.
نمونه مهر فروشگاه : مهر فروشگاه مورد نظر و در صورت نبود امضای شخص صاحب پنل