کسب و کارتان را به راحتی با زاگما آغاز کنید و یا آن را توسعه دهید
کار کردن با سامانه زاگما نیاز به فروشگاه اینترنتی ندارد، شما می توانید هر کالایی را بدون هیچ محدودیت بفروش رسانده و به تمام نقاط کشور ارسال نمایید.
ولی باید در نظر بگیرید که برای ارسال کالا نیاز به اینماد دارید و لازمه دریافت اینماد، داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد.
اگر فروشگاه اینترنتی ندارید، با فراگما به راحتی و به سرعت فروشگاه اختصاصی خود را ایجاد کرده و برای آن اینماد دریافت نمایید.

برای دریافت اینماد می بایست در وبسایت اینماد ثبت نام کنید و پس از تکمیل چک لیست الزامات و دریافت تاییدهای مورد نظر، نماد اعتماد الکترونیک فروشگاهتان را دریافت نمایید.
اگر اینماد ندارید و یا به هر دلیلی نمیتوانید اینماد دریافت نمایید و یا درخواست اینماد شما رد شده است، دریافت آن را به زاگما بسپارید و یا بدون اینماد از قابلیت ارسال زاگما استفاده نمایید.

اگر دو مرحله قبلی شامل حال شما نمی شود یا این مراحل را پشت سر گذاشتهاید، پس از ثبت نام در سامانه زاگما و آپلود عکس کارت ملی تان در پنل کاربریتان، حساب کاربری شما فعال شده و پیامک تایید برای شماره همراه شما ارسال می گردد.

پس از فعال سازی فروشگاه می توانید از ارسال هوشمند زاگما و تنوع روش ارسال زاگما و دیگر خدمات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.
خدمات منحصر به فرد سامانه زاگما در یک نگاه : سیستم استعلام گیری هزینه با قابلیت ارسال هوشمند، پرداخت به صورت آنلاین و پرداخت در محل (COD) به همراه تسویه حساب منظم و شفاف، سیستم جامع مدیریت مالی/ انبارداری فروشگاه/ حسابداری، لجستیک، فروشگاه ساز رایگان، سیستم همکاری در فروش رایگان، سیستم افزایش فروش، به همراه گزارشات لحظه ای، به همراه الگوریتم هوشمند برای کاهش سفارشات برگشتی و تعیین وضعیت سریع سفارشات ارسالی و … می باشد.

کارشناسان پشتیبانی زاگما تمامی کارهای مرتبط با مدیریت کسب و کار اینترنتی تان در سامانه زاگما را به شما آموزش خواهند داد.
کارشناسان به صورت تلفنی در ساعات اداری و به صورت ارسال تیکت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشند.
