چگونه مرسولات خود در زاگما را برای ارسال با پست سفارشی/پیشتاز/تیپاکس/ندکس آماده سازی و ارسال کنیم ؟

این آموزش شامل

  1. ثبت اطلاعات مرسوله
  2. 👈صدور فاکتور و آماده سازی (محل : منوی مدیریت سفارشات»لیست سفارشات ، تجهیزات مورد نیاز : پرینتر)
  3. ارسال مرسولات
مطالب مرتبط
افزونه حمل و نقل زاگما برای فروشگاه ساز ووکامرس ( وردپرس ، دکان)
راهنمای پنل کاربری زاگما
سیستم دریافت بیعانه(پیش بها/پیش پی)

 

برای شروع فرایند تغییر وضعیت مرسولات و پرینت فاکتور در منوی سمت راست > مدیریت سفارشات»لیست سفارشات را کلیک نمایید. در این صفحه تنظیمات فیلتر به منظور مشاهده دقیقتر سفارشات شما قابل مشاهده میباشد، با انتخاب نام فروشگاه، نوع فیلتر در بازه تاریخ مورد نظر میتوانید، لیست سفارشات مد نظرتان را مشاهده نمایید.

  • به صورت پیش فرض لیست تمام سفارشات ثبت شده در تمام فروشگاههای شما در این صفحه نمایش داده میشود و در قسمت انتخاب فروشگاه، گزینه همه فروشگاه‌ها انتخاب شده است، با مراجعه به قسمت مدیریت فروشگاه»لیست فروشگاه‌ها میتوانید فروشگاه مورد نظر پیش فرض خود را ستاره دار(پین) نمایید که از این به بعد بخ صورت پیش فرض سفارشات این فروشگاه نمایش داده شود.
  • سفارشات نمایش داده شده در لیست سفارشات قابلیت پین(ستاره دار) شدن دارند که می توانید آنها را گروه بندی کرده و به صورت جداگانه بررسی نمایید.
  • در حالتی که با رایانه یا لپ تاپ کار میکنید، با قرار گرفتن موس در هر سطر تنظیمات بیشتر آن سفارش از قبیل آماده به ارسال یا پرینت فاکتور یا حذف با انتخاب نحوه ارسال برای آن سفارش نمایش داده میشود ئ در حالت موبایل این گزینه ها به صورت پیش فرض برای هر سفارش قابل نمایش هستند.
  • در زیر شمارنده تگهای جدید(مشاهده نشده)، دیده (مشاهده شده)، ارسالی(ارسال شده)، معلق(حذف شده) نمایش دهنده توضیحات بیشتر ی برای این سفارش میباشند.

 

وضعیت مرسولات در قسمت مدیریت سفارشات