86028392-88145296(021)

ساعت کاری 08:00-18:00 + پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت

پرداخت در محل(COD)، پرداخت شده(آنلاین)، پیش کرایه، پس کرایه

با توجه به این که در بازارهای سنتی،مشتری پس از پرداخت پول کالا را تحویل می‌گیرد، لذا با احترام به سلیقه و نیاز مشتری لازم است، امکان پرداخت در محل نیز برای مشتری فراهم گردد تا علاوه بر احترام به نظر مشتری، مشتری‌هایی که به دلیل عدم اعتماد از واریز وجه استنکاف می‌نمایند نیز جذب شوند، همچنین با قابلیت ارسال سفارشات پرداخت شده، سفارشاتی که قبلا هزینه کالا و یا ارسال، از خریدار دریافت شده است.(بدون نیاز به اینماد)

سامانه زاگما سریع ترین و مطمئن ترین روش ارسال/توزیع هوشمند درب به درب تمامی مرسوله ها و کالاهای مربوط به شرکت ها، آزمایشگاه ها، بانک ها و به خصوص فروشگاه های اینترنتی با خدمات منحصر به فردی از قبیل: سیستم استعلام گیری هزینه با قابلیت ارسال هوشمند، پرداخت به صورت آنلاین و پرداخت در محل (COD) به همراه تسویه حساب منظم و شفاف، سیستم جامع مدیریت مالی/ انبارداری فروشگاه/ حسابداری، لجستیک، فروشگاه ساز رایگان، سیستم همکاری در فروش رایگان، سیستم افزایش فروش، به همراه گزارشات لحظه ای، به همراه الگوریتم هوشمند برای کاهش سفارشات برگشتی و تعیین وضعیت سریع سفارشات ارسالی و … می باشد.

 

مطابق با میل مشتری امکان پرداخت در محل و پرداخت آنلاین(پریپید) وجود دارد نحوه پرداخت خریدار توسط شما مشخص می‌گردد و امکان استفاده از هر دو گزینه و هریک به تنهایی نیز وجود دارد.
پرداخت آنلاین(پرداخت شده) : مشتری در زمان خرید مبلغ کالا و خدمات را مطابق فاکتور ارائه شده پرداخت می‌نماید.
پرداخت در محل : پس از تحویل کالا توسط شرکت حمل و نقل و ارسال آن مرسوله به مشتری مبلغ فاکتور از خریدار تحویل گرفته می‌شود، در مواردی از قبلی کسب اطمینان مشتری، افزایش فروش و فروش آسان‌تر در شبکه‌های اجتماعی این روش پیشنهاد می‌شود.

اخذ کارمزد پس از فروش کالا و تحویل به مشتری : کارمزد ارائه خدمات پس از فروش کالا توسط فروشگاه دار و تحویل کالا به خریدار به‌صورت کارمزد ثابت ، کارمزد توافقی و کارمزد به‌صورت درصدی از ارزش کالا می‌باشد که بر اساس توان پرداخت و حاشیه سود فروشگاه متغیر است

ثبت نام رایگان راهنمای پنل زاگما

ویژگیهای ارسال کالا با زاگما در یک نگاه :

  • بر اساس نحوه ارسال انتخابی از سوی مدیر فروشگاه اینترنتی زمان تقریبی تحویل کالا به مشتری در همان روز و یا  بین  ۳ تا ۷ روز کاری متغیر خواهد بود.(انتخاب روش توزیع برعهده مدیران فروشگاه ها می باشد)
  • پستچی شرکت حمل انتخابی روزانه برای دریافت کالاهای آماده ارسال، به محل از پیش مشخص شده از سوی شما مراجعه کرده و نسبت به جمع آوری مرسولات(کالاها) اقدام می کند.(این آدرس بعد از هماهنگی با زاگما قابل تغییر می باشد)
  • جمع آوری کالا از محل فروشنده رایگان است.
  • تسویه حساب شفاف و منظم
  • امکان توزیع(حمل/ارسال) هر نوع کالای برای فروشگاه (فروشگاه اینترنتی/آنلاین) در دورترین نقاط ایران به سراسر ایران به صورت پرداخت در محل و یا پرداخت شده فراهم می باشد.(با کمترین هزینه)
  • امکان فروش به صورت چند فروشندگی(ثبت چندین فروشگاه حتی با آدرس مختلف)
  • امکان ثبت همکار با سطح دسترسی مختلف
  • سامانه انبارداری پیشرفته با قابلیت مشاهده وضعیت مرسولات در هر لحظه به همراه تاریخ ورود و خروج مرسولات
  • امکان ساخت لینک فروش
  • امکان فروش پیامکی
  • امکان فروش بنری
  • امکان فروش ویدیویی
  • امکان فروش به صورت بازاریابی حتی به صورت بازاریابی اختصاصی
  • امکان ثبت برنامه به همراه گاه شمار(تقویم) کاری برای همکارا با قابلیت مدیریت وظایف محوله
  • سیستم افزایش فروش
  • سیستم شناسایی مشتری نماها
  • اخذ کارمزد بعد از فروش کالا و تحویل به مشتری
  • به همراه فروشگا ساز اختصاصی زاگما (فراگما) با قابلیت های منحصر به فرد
  • ….
ارسال هوشمند با قابلیت انتخاب چندین کانال مختلف برای ارسال به گردش سرمایه شما کمک می کند، مزیتهایی دیگر ارسال هوشمند :
  • تحویل سریع تر کالا به مشتری
  • وجه سفارش را زودتر دریافت کنید
  • پیگیری سفارش تا لحظه آخر
  • کاهش سفارشات برگشتی
  • کسب اطمینان مشتری
  • فروش آسان در شبکه های اجتماعی
  • افزایش فروش
  • افزایش رضایت مشتری و به طبع آن افزایش درآمد
  • کاهش هزینه