86028392-88145296(021)

ساعت کاری 08:00-18:00 + پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت

سوالات متداول مطرح شده

با توجه به حجم خدمات ارائه شده توسط زاگما سؤالات متفاوتی توسط همکاران عزیز مطرح می‌شود، در این صفحه سعی شده است تا سؤالات متداولی که توسط همکاران عزیز مطرح می‌گردد بیان شده و به آن‌ها پاسخ داده شود.

تفاوت توزیع شما با سایر سرویس ها چیست؟

زاگما فقط یک توزیع‌کننده نیست، به‌صورت تخصصی به غیر از کاهش هزینه‌های شما و داشتن قابلیت رهگیری تجمعی و گزارشات در نرم‌افزار،قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف با آگاهی از امکانات و کیفیت مدت زمان واقعی سفارشات در شرکت‌های حمل‌ونقل مختلف امکان ارائه سرویس توزیع مناسب برای شما را ارائه می‌دهد همچنین با کمک زاگما شما می‌توانید کالای مورد نیازتان را تأمین کنید و یا با کمک بازاریابی‌های و کارشناسان زاگما فروشتان را چندین برابر کنید و با کمک تجربه زاگما فرش موفقتان را افزایش دهید، همچنین می‌توانید برای فروشگاه خود همکار به‌منظور کمک به ثبت/پیگیری سفارشات ثبت کنید و زاگما به همکاران شما پنل اختصاصی با دسترسی کنترل‌شده طبق درخواست شما می‌دهد.

گستردگی نقطه توزیع چقدر است؟

زاگما با همکاری شرکت‌های مختلف توزیع‌کننده در تمام نقطه ایران امکان توزیع کالاهای شما را دارد.

چگونه قبل از ارسال کالا هزینه‌های مربوطه را مشاهده کنم ؟

از طریق اتصال وب‌سرویس و یا پلاگین‌های آماده می‌توانید هزینه‌های ارسال را در نرم‌افزارها و یا وب‌سایت‌های خود در همان لحظه محاسبه کنید.

کسب درآمد

با ثبت نام در زاگما و مراجعه به قسمت درآمد از طریق بازاریابی »لیست کالاهای قابل بازاریابی و انتخاب دسته مورد نظرتان کالاهای قابل انتخاب به همراه پورسانت قابل پرداخت به نمایش درمی‌آیند، شما می‌توانید با کمک لینک فروش یا کد مورد نظر آن کالا اقدام به فروش کالای مورد نظر نمایید.

بدون سایت می‌توان از این خدمات استفاده کرد؟

در پنل زاگما امکان ثبت دستی سفارشات در کنار انواع روشهای دیگر موجود می‌باشد، شما می‌توانید در پنل زاگما هزینه‌های ارسال را مشاهده نمایید و سفارشات را برای مراجعه برای دریافت و ارسال ثبت کنید.

به چه مکان‌هایی ارسال دارید؟

ما می‌توانیم سفارشات را از هر مکان مورد نظر شما دریافت کنیم و در شهر/استان مورد نظر توزیع نماییم و برای توزیع در نقاط مختلف محدودیتی وجود ندارد.

آیا زاگما برای افرادی که تازه قصد ورود به عرصه تجارت الکترونیک را دارند تمهیداتی اندیشد است ؟

کارشناسان زاگما تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار تمام مشتریان خود قرار دهند و در این بین برای مشتریانی که برای اولین بار می‌خواهند وارد عرصه تجارت الکترونیک شوند تمهیدات لازم را در نظر گرفته که اعم از راه‌اندازی مناسب فروشگاه و آموزش‌های بازاریابی و گرفتن مجوزات و … ویژه می‌باشد ، برای این منظور حتما با کارشناسان زاگما از طریق تماس تلفنی/چت آنلاین/تلگرام /ارسال پیغام صحبت نمایید.

 

آیا محدویت در تعداد خرید و فروش كالا در سایت وجود دارد؟

خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

پشتیبانی زاگما به چه صورت می باشد؟

فروشندگان عزیز می‌تواند در ساعات مشخص با شماره تماس‌های شرکت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند و همچنین بعد از ثبت‌نام برای هر فروشنده قسمت ارسال پیغام/چت آنلاین در پنل فروشنده فعال‌شده و همچنین شماره تلفن همراه برای تماس در همه‌ی ساعات شبانه روز در اختیار فروشنده قرار می‌گیرد، زاگما پیگیری مرسولات شما را انجام داده به‌نحوی‌ که اگر مشکلی در قسمت توزیع پیش بیاید شما را در حل این مشکل یاری خواهد کرد.

می توانیم برای شما کارتن تهیه کنیم؟

در صورت مشخص بودن تعداد مورد نیاز شما ما برای شما کارتن با قیمت مناسب تهیه خواهیم کرد.

تعرفه های انبارداری چگونه محاسبه می شود؟

در زمان ورود کالا به انبار ابعاد کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس قیمت و نوع بسته بندی تعرفه انبارداری محاسبه می‌شود.

چگونه امنیت کالاها تامین می شود؟

انبارهای زاگما در مکان هایی امن با نظارات دوربین های CCTV و نگهبان 24 ساعته مراقبت می شوند و این انبارها دارای بیمه آتش سوزی، سرقت، زلزله و… می باشد. امنیت انبارهای زاگما نگهبان و دوربین های مدار بسته به صورت شبانه روزی تامین می گردد.

چگونه موجودی خود را مشاهده کنم؟

در پنل مدیریت زاگما با رجوع به بخش مدیریت انبار زاگما»کالاهای ثبت شده در انبار به تفکیک با مشخصات کامل قابل مشاهده می‌باشند و می‌توانید در صورت نیاز کالایی جدید بی افزایید و یا پس از ارسال کالا به انبار و تایید انباردارها تعداد کالاهای مورد نظر را تغییر نمایید.

پیگیری سفارشات و جبران خسارات

زاگما با ارتباط و همکاری بسیار خوبی که با شرکت‌های طرف قرارداد خود دارد مرسولات شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان پیگیری می‌کند، همچنین لازم به ذکر است تمامی مرسولات با توجه به قیمتی که دارند بیمه می‌باشند از این رو در صورت ایجاد هرگونه مشکل برای مرسولاتتان زاگما و شرکت‌های حمل‌ونقل طرف قرارداد این ضرر را پرداخت خواهند کرد.

جستجوی سفارش/وضعیت سفارش

پس از ثبت سفارش برای بررسی وضعیت سفارش با رجوع به قسمت مدیریت سفارشات»جستجوی سفارش و وارد کردن جزئیاتی از سفارش همچون نام/شماره تماس/بارکد/… وضعیت مرسوله مورد نظر به نمایش در می‌آید همچنین با انتخاب پیگیری این مرسوله وضعیت تاریخچه حمل این مرسوله و حتی تصویر پستچی حمل‌کننده این مرسوله قابل مشاهده می‌باشد.

طریقه بازاریابی/افزایش فروش

پس از ثبت‌نام در سایت زاگما و پس از فعال‌سازی فروشگاه مورد نظرتان، می‌توانید از طریق منوی سمت چپ با انتخاب مدیریت کالاهای فروشگاه»ثبت کالای بازاریابی برای بازاریابی کالای مورد نظر را با واردکردن مشخصات مورد نیاز آن کالا رو ثبت نمایید و به دیگر فروشگاه داران اجازه مشاهده آن کالا را دهید.

طریقه ساخت فروشگاه اینترنتی/تلگرامی

پس از ثبت‌نام در سایت زاگما و پس از فعال‌سازی فروشگاه مورد نظرتان، می‌توانید از طریق منوی سمت چپ با انتخاب مدیریت فروشگاه»لیست فروشگاه‌ها و انتخاب فروشگاهتان و پس از آن با انتخاب فروشگاه ساز، کارشناسان ما در زاگما تا با دریافت اطاعات مورد نیاز فروشگاه شما را ثبت و آماده کار کنند.

طریقه معرفی مشتری نما

در هنگام ثبت سفارش و یا دریافت پرینت سفارشات مربوطه به منظور چسباندن بر روی مرسوله در صورتی که خریدار مرسوله قبلاً در پست و یا در زاگما سفارش برگشتی داشته باشد تعداد نمره منفی ایشان نمایش داده می‌شود که با توجه وجود نمره منفی و یا تعداد نمره منفی فروشگاه دار می‌تواند این سفارش را ثبت و یا از ثبت آن صرف نظر کند.