سوالات متداول مطرح شده
با توجه به حجم خدمات ارائه شده توسط زاگما سؤالات متفاوتی توسط همکاران عزیز مطرح میشود، در این صفحه سعی شده است تا سؤالات متداولی که توسط همکاران عزیز مطرح میگردد بیان شده و به آنها پاسخ داده شود.
زاگما چیست؟
سامانه زاگما سریعترین و مطمئنترین ارسال درب به درب تمامی مرسولات و کالاهای فروشگاههای اینترنتی و تله مارکتینگ(و یا شرکت ها، آزمایشگاه ها، بانک ها) بوده که در کنار این سرویس ، طراحی فروشگاه اینترنتی باقابلیت رهگیری(پیگیری) کالا و انبارداری هوشمند و ارائه مارکت پلیس با نماد اعتماد الکترونیکی و امور مرتبط با راهاندازی یک کسبوکار الکترونیکی را هم میتوانید به زاگما بسپارید.
چرا زاگما را برای ارسال مرسولات و کسبوکار پیشنهاد می شود ؟
این شرکت با بررسی نیازمندیها و مشکلات فروشندگان و خریداران تله مارکت و اینترنتی پلتفرمی طراحی نموده که بهعنوان بهترین پلت فرم موجود در ایران ، در عین سادگی تمامی نیازمندیهای فروشندگان از قبیل مالی ، ارسال ، انبارداری و افزایش فروش را بهصورت یکجا تحت پوشش قرار میدهد
زاگما با اصل مشتری مداری افتخار دارد با ارائه خدمات ذیل به هموطنان عزیز یاریرسانی نماید:
- تسویهحساب شفاف و منظم و کارمزد پایین
- پنل کاربری کارآمد و روان
- ارائه خدمات انبارداری و بستهبندی
- ارائه خدمات ارسال
- ثبت سفارش آسان و مستقیم
- همکاری درفروش و افزایش فروش
- گزارشهای لحظهای
در زاگما تا چه میزان به حقوق مشتری توجه می شود؟
مجموعه زاگما احترام به حقوق و جلب اعتماد مشتریان را یکی از پایه ای ترین اصول خود می داند و همواره از طریق تیم پشتیبانی مجرب و در دسترس خود از حقوق مشتریان به بهترین شکل حراست می کند.
حریم خصوصی من در زاگما رعایت می شود؟
زاگما همواره خود را در حفظ و حراست از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مشتریان مسئول میداند و تعهد کرده که در هر شرایطی از افشای اطلاعات شخصی کاربران خودداری کند.
چگونه ثبت نام کنم؟
شما با وارد کردن شماره همراه خود در صفحه ابتدایی نرم افزار زاگما کد تایید ثبت نام خود را دریافت می کنید. با وارد کردن کد تایید ارسال شده در نرم افزار می توانید نسبت به ثبت نام و استفاده از خدمات زاگما کنید، در صورت عدم دریافت پیامک تایید می توانید مجددا درخواست کد تایید نمایید.
چرا باید شماره موبایلم را به زاگما بدهم؟
خدمات رسانی به شما در زاگما از طریق شماره همراه شما انجام می شود و شما برای دریافت کد ثبت نام خود و همچنین دریافت کدهای تخفیف و پیام های کوتاه مورد نیاز از سوی زاگما به ثبت شماره همراه خود نیاز دارید.
کدام اپراتورهای موبایل در زاگما پشتیبانی می شوند؟
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید
چه کسانی میتوانند از خدمات وب زاگما استفاده کنند؟
همه کسب و کارهای آنلاین مانند فروشگاههای اینترنتی/تلگرامی/ایسنتاگرامی و … که به هر نحو برای ارسال مرسولات خود نیاز به خدمات حمل و نقل دارند، میتوانند از خدمات زاگما بهرهمند شوند.
در صورتی که فروشگاه چند انبار داشته باشد چگونه میتوانیم از خدمات زاگما استفاده کنم؟
محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید
در هنگام استفاده از سامانه زاگما، آیا امکان تغییر هزینهای که مشتری فروشگاه میبایست پرداخت کند وجود دارد؟
بله. در سامانه زاگما، روشهای مختلفی برای نمایش و محاسبه هزینه حمل مرسولات ممکن می باشد.
نوع | شرح |
ثابت | از خریدار تنها مبلغ کالا دریافت میگردد |
شناور | از خریدار قیمت کالا+هزینه خدمات+هزینه پستی دریافت میگردد |
مشمول | از خریدار قیمت کالا + هزینه پستی دریافت میگردد |
کرایه ثابت | از خریدار قیمت کالا + کرایه وارد شده دریافت میگردد |
گستردگی نقطه توزیع چقدر است؟
زاگما با همکاری شرکتهای مختلف توزیعکننده در تمام نقطه ایران امکان توزیع کالاهای شما را دارد.
چگونه قبل از ارسال کالا هزینههای مربوطه را مشاهده کنم ؟
از طریق اتصال وبسرویس و یا پلاگینهای آماده و یا از طرریق پنل کاربریتان در سامانه زاگما میتوانید هزینههای ارسال را در نرمافزارها و یا وبسایتهای خود در همان لحظه محاسبه کنید.
تفاوت توزیع شما با سایر سرویس ها چیست؟
زاگما فقط یک توزیعکننده نیست، بهصورت تخصصی به غیر از کاهش هزینههای شما و داشتن قابلیت رهگیری تجمعی و گزارشات در نرمافزار،قابلیتهای نرمافزاری مختلف با آگاهی از امکانات و کیفیت مدت زمان واقعی سفارشات در شرکتهای حملونقل مختلف امکان ارائه سرویس توزیع مناسب برای شما را ارائه میدهد همچنین با کمک زاگما شما میتوانید کالای مورد نیازتان را تأمین کنید و یا با کمک بازاریابیهای و کارشناسان زاگما فروشتان را چندین برابر کنید و با کمک تجربه زاگما فرش موفقتان را افزایش دهید، همچنین میتوانید برای فروشگاه خود همکار بهمنظور کمک به ثبت/پیگیری سفارشات ثبت کنید و زاگما به همکاران شما پنل اختصاصی با دسترسی کنترلشده طبق درخواست شما میدهد.
کسب درآمد
با ثبت نام در زاگما و مراجعه به قسمت درآمد از طریق بازاریابی »لیست کالاهای قابل بازاریابی و انتخاب دسته مورد نظرتان کالاهای قابل انتخاب به همراه پورسانت قابل پرداخت به نمایش درمیآیند، شما میتوانید با کمک لینک فروش یا کد مورد نظر آن کالا اقدام به فروش کالای مورد نظر نمایید.
کد معرف چیست و چگونه از آن استفاده کنم؟
هر کاربر زاگما دارای یک لینک شخصی است (همکاری با زاگما»جذب فروشگاه/بازاریاب | معرفی تامین کننده) که با استفاده از این لینک و با به اشتراک گذاری آن با همکاران و آشنایان خود می تواند از امتیاز معرفی زاگما استفاده کند. برای دسترسی به کد خود می توانید به بخش جذب فروشگاه/بازاریاب در تَبِ همکاری با زاگما مراجعه کرده و لینک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا پس از استفاده آنها از سیستم زاگما، شما نیز فروش آنها پورسانت دریافت نمایید.
بدون سایت میتوان از این خدمات استفاده کرد؟
در پنل زاگما امکان ثبت دستی سفارشات در کنار انواع روشهای دیگر موجود میباشد، شما میتوانید در پنل زاگما هزینههای ارسال را مشاهده نمایید و سفارشات را برای مراجعه برای دریافت و ارسال ثبت کنید.
به چه مکانهایی ارسال دارید؟
ما میتوانیم سفارشات را از هر مکان مورد نظر شما دریافت کنیم و در شهر/استان مورد نظر توزیع نماییم و برای توزیع در نقاط مختلف محدودیتی وجود ندارد.
آیا زاگما برای افرادی که تازه قصد ورود به عرصه تجارت الکترونیک را دارند تمهیداتی اندیشد است ؟
کارشناسان زاگما تمام تلاش خود را به کار بستهاند تا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار تمام مشتریان خود قرار دهند و در این بین برای مشتریانی که برای اولین بار میخواهند وارد عرصه تجارت الکترونیک شوند تمهیدات لازم را در نظر گرفته که اعم از راهاندازی مناسب فروشگاه و آموزشهای بازاریابی و گرفتن مجوزات و … ویژه میباشد ، برای این منظور حتما با کارشناسان زاگما از طریق تماس تلفنی/چت آنلاین/تلگرام /ارسال پیغام صحبت نمایید.
آیا محدویت در تعداد خرید و فروش كالا در سایت وجود دارد؟
خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
پشتیبانی زاگما به چه صورت می باشد؟
فروشندگان عزیز میتواند در ساعات مشخص با شماره تماسهای شرکت تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت کنند و همچنین بعد از ثبتنام برای هر فروشنده قسمت ارسال پیغام/چت آنلاین در پنل فروشنده فعالشده، زاگما پیگیری مرسولات شما را انجام داده بهنحوی که اگر مشکلی در قسمت توزیع پیش بیاید شما را در حل این مشکل یاری خواهد کرد.
منظور از محل فروشگاه چیست ؟
محل فروشگاه به آدرسی گفته می شود که مدیر فروشگاه هنگام عقد قرارداد یا بعد از آن به صورت کتبی به زاگما معرفی خواهد کرد.(این محل در هر لحظه توسط مدیر فروشگاه با هماهنگی زاگما قابل تغییر می باشد)
می توانیم برای شما کارتن تهیه کنیم؟
در صورت مشخص بودن تعداد مورد نیاز شما ما برای شما کارتن با قیمت مناسب تهیه خواهیم کرد و در صورتی که از سیستم انبارداری(لجستیک) زاگما استفاده نمایید، خرید و تامین کارتن، چسب، کاغذ و دیگر مواد مصرفی برعهده زاگما است، هزینه تامین این مواد دقیقا به میزان مقدار مصرف شده برای کالاهای شما لحاظ می گردد.
تعرفه های انبارداری چگونه محاسبه می شود؟
در زمان ورود کالا به انبار ابعاد کالا مورد بررسی قرار میگیرد و بر اساس قیمت و نوع بسته بندی تعرفه انبارداری محاسبه میشود.
چگونه امنیت کالاها تامین می شود؟
انبارهای زاگما در مکان هایی امن با نظارات دوربین های CCTV و نگهبان 24 ساعته مراقبت می شوند و این انبارها دارای بیمه آتش سوزی، سرقت، زلزله و… می باشد. امنیت انبارهای زاگما نگهبان و دوربین های مدار بسته به صورت شبانه روزی تامین می گردد.
چگونه موجودی خود را مشاهده کنم؟
در پنل مدیریت زاگما با رجوع به بخش مدیریت انبار زاگما»کالاهای ثبت شده در انبار به تفکیک با مشخصات کامل قابل مشاهده میباشند و میتوانید در صورت نیاز کالایی جدید بی افزایید و یا پس از ارسال کالا به انبار و تایید انباردارها تعداد کالاهای مورد نظر را تغییر نمایید.
پیگیری سفارشات و جبران خسارات
زاگما با ارتباط و همکاری بسیار خوبی که با شرکتهای طرف قرارداد خود دارد مرسولات شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان پیگیری میکند، همچنین لازم به ذکر است تمامی مرسولات با توجه به قیمتی که دارند بیمه میباشند از این رو در صورت ایجاد هرگونه مشکل برای مرسولاتتان زاگما و شرکتهای حملونقل طرف قرارداد این ضرر را پرداخت خواهند کرد.
جستجوی سفارش/وضعیت سفارش
پس از ثبت سفارش برای بررسی وضعیت سفارش با رجوع به قسمت مدیریت سفارشات»جستجوی سفارش و وارد کردن جزئیاتی از سفارش همچون نام/شماره تماس/بارکد/… وضعیت مرسوله مورد نظر به نمایش در میآید همچنین با انتخاب پیگیری این مرسوله وضعیت تاریخچه حمل این مرسوله و حتی تصویر پستچی حملکننده این مرسوله قابل مشاهده میباشد.
طریقه بازاریابی/افزایش فروش
پس از ثبتنام در سایت زاگما و پس از فعالسازی فروشگاه مورد نظرتان، میتوانید از طریق منوی سمت چپ با انتخاب مدیریت کالاهای فروشگاه»ثبت کالای بازاریابی برای بازاریابی کالای مورد نظر را با واردکردن مشخصات مورد نیاز آن کالا رو ثبت نمایید و به دیگر فروشگاه داران اجازه مشاهده آن کالا را دهید.
طریقه ساخت فروشگاه اینترنتی/تلگرامی
پس از ثبتنام در سایت زاگما و ثبت فروشگاه مورد نظرتان، میتوانید از طریق منوی سمت راست، دامنه جدیدی ثبت نمایید و فراگما(فروشگاه ساز اختصاصی زاگما) را برای فروشگاه مورد نظرتان فعال کنید. کارشناسان ما در زاگما با دریافت اطاعات مورد نیاز فروشگاه شما را ثبت و آماده کار کنند.
طریقه معرفی مشتری نما
در هنگام ثبت سفارش و یا دریافت پرینت سفارشات مربوطه به منظور چسباندن بر روی مرسوله در صورتی که خریدار مرسوله قبلاً در پست و یا در زاگما سفارش برگشتی داشته باشد تعداد نمره منفی ایشان نمایش داده میشود که با توجه وجود نمره منفی و یا تعداد نمره منفی فروشگاه دار میتواند این سفارش را ثبت و یا از ثبت آن صرف نظر کند.
فُراگما چیست و چه کاربردهایی دارد
فراگما یک پلت فورم فروشگاه ساز با قابلیت شخصی سازی و ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل و آنلاین با درگاه اختصاصی می باشد، با استفاده از این فروشگاه ساز به راحتی کالاهای خودتان را در بستر اینترنت با سئویی استاندارد به جهانیان عرضه نمایید.
فراگما به همراه قابلیت های فروشگاه اینترنتی بسیار زیادش قابلیت ساخت ربات تلگرام و دریافت پیامک و فروش به صورت همکاری در فروش و چند فروشندگی (با قابلیت بازاریابهای مجزا از زاگما) را دار می باشد.